Gå til innhold

RRC Suffix 'A' til salgs snarest


dolomite

Anbefalte innlegg

Hei Forumister,

Jeg ønsker at min Masai røde RRC chassis 358 00810A skal få seg et godt hjem her i Norge. (Jeg har fått utenlandsk bud på 2000 Euro,-...) Rust finnes men er begrenset til 'de vanlige plassene' og drivverk/interiør er uoriginalt. Jeg vil beholde den girkassen som står i men kan levere med en LT95 girkasse av ukjent opprinnelse.

 

Om noen skulle kunne tenke seg oppgaven så ta kontakt snarest.

 

Helge Rørvik

Randaberg

91598276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyktehus og innerskjermer ser bra ut. nedre hjørne i fotbrønnene har hull (har bare sjekket vanstre men antar de er like. bakre travers er 'borte' men den originale nedre luken kan reddes (skiltplaten må repareres men er intakt sammen med skiltlampene). taket er bra. øvre takluke er nyere modell men jeg kan jeg kal levere en god luke med gammelt trådmønster. rammen for bakre sideruter er rustne men jeg kan levere med en som er god. Stort hull rundt bensinfyller i gulv, OK på reservehjul siden. Jeg vil demontere en del deler som ikke tilhører Suffix A for å utbedre min egen (3,9 motor, LT77 kasse nyere taktrekk og noen andre 'ikke A-deler'). jeg kan være behjelpelig med å skaffe 'tidlig' 3,5 motor og LT95 kasse. karosseriet er uten bulker eller skader. begge bakre hjørner kan reddes men har rustskader. Det beste vil være om den som er interessert kommer og inspiserer selv. Etter min erfaring med disse bilene er det et veldig godt prosjekt, uten store utfordringer for en som har sveise erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: høyre fotbrønn er oppsveist, høyre kanal skiftet, venstre kanal rustet. nedre del av A- og B stolper der de møter kanal er hele og fine. Originalt 'A' panser er uten rust, annet enn noen rustflekker midt oppå panseret. Bunn av høyre dør har endel rust, venstre er mye bedre. Ramme rustet på begge 'quaterlight' i dørene. Lesningsnett herpet da forrige eier hadde mye ekstrautstyr montert. Jeg kan levere med original 'tidlig' manuell styresnekke og originalt tre-eiket 'A' ratt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...