Gå til innhold

Er det mulig å skjule et delforum


Anbefalte innlegg

En gylden regel for å unngå f.eks innbrudd er å aldri annonsere på facebook eller andre sosiale medier at man skal reise bort på f.eks ferie. LRforum er ganske åpent og hvem som helst som ikke er innlogget på forumet kan lese alle underforum og , f.eks alle trådene på forumekspressen der folk ofte annonserer sine reiseplaner.

 

Er det mulig å skjule f.eks underforumet forumekspressen slik at man må være innlogget for at det underforumet skal være synlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart det er mulig :) . min generelle oppfatning er at hvis vi har tenkt på en ting, så har noen andre tenkt på det før oss. garantert !.

 

forumet "medlemsliste" er allerede skjult for andre enn LRF Society.

 

Merkelig, Jeg er ikke sosiss, og har da tilgang til medlemslisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns at det er en ok tanke iaf. Men kanskje ikke alle trådene? For slik det er pr idag såtar det vel en stund å bli medlem etter hva det jeg har forstått (har vel godkjenning av hver enkelt via moderator idag?)

 

Ot: Å bli grønn LRFer er ikke lett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe å stå etter?

 

Nei, tror ikke jeg gidder å bruke mere energi på slikt.

Var en tid da bildegalleriet var forbeholdt de som var "grønne". Men jeg starta da med å bruke de andre alternativene istedenfor, og skal vel klare meg uansett :lol:

 

Edit: Får fortsatt ikke lov til å laste opp tik forumets bildemaskin

Endret av YMK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førsteprioritet må iallefall være at medlemslista ikke er tilgjengelig for andre enn medlemmer ... Jeg vil iallefall ikke at fult navn og adresse m.m. er tilgjengelig for hvermansen. Mulig det bare er en liten glipp så Lafterolf kan se det uten å være med i LRF Society men må være innlogget. Dette bør iallefall sjekkes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LRF Society medlemslisten skal kun være tilgjengelig for de som har meldt seg på. Prinsippet er at man skal oppgi sin egen adresse for å få se andres adresse. Så kan man alltids sette spørsmålstegn ved om en slik liste er noe verdt. Forutsetningen må være at den holdes oppdatert og det er det strengt tatt ingen som sender oss noen adresseendring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LRF Society medlemslisten skal kun være tilgjengelig for de som har meldt seg på. Prinsippet er at man skal oppgi sin egen adresse for å få se andres adresse. Så kan man alltids sette spørsmålstegn ved om en slik liste er noe verdt. Forutsetningen må være at den holdes oppdatert og det er det strengt tatt ingen som sender oss noen adresseendring.

 

Jeg mener jeg har "meldt meg inn", og har ihvertfall fått endring, men min adresse har ikke kommet inn. Den ble sendt sammen med "innmeldingen".

 

// faj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er manuelt arbeide for oss å ajourføre og sortere disse listene. At du ikke har fått med din adresse sier vel litt om i hvilken grad vi kan klare å følge opp. Og det store spørsmålet er hvor viktig det er. Kanskje vi skal åpne opp slik at alle LRFS'ere kan redigere?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...