Gå til innhold

Priser Defender


Neverluren

Anbefalte innlegg

Ku-fanger-støtfangeren vil nok dessverre bli betraktet som frontal beskytter, og hvis det ikke er med et godt TÜV papir, så blir ikke den godkjent heller.

 

Med de prisene enkelte vil / ønsker for sine Defendere/OneTen/Ninety i disse dager, så får jeg noen ganger lyst til å kaste alt skamvett over bord, og legge ut OneTen V8`ern min for salg....men man hadde nok blitt skuffet, er jeg redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Betaler gjerne 100lapper for en velholdt gammel Defender. I en verden hvor folk synes en ørtisju tommer TV til 20 lapper er et kupp og et 6 år gammelt kjøkken er utdatert er det egentlig ikke mye penger.

Men den velholdte bilen på finn er sjelden heeeelt som beskrevet når en spør litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35" dekk og veldig feil innpress på felgene. Er vel kun Arctic Trucks og Vassbø som har klart å få det godkjent på en Defender. (Vassbø sin er strengt tatt ikke en Defender)

 

Men hadde vært moro om den var godkjent, så kanskje det hadde vært håp for andre også.

Som med alt annet er det bare å kontakte selger å spør om den er godkjent. Moro med profesjonelle byggere. Vi trenger mangfold. Se bare hvor ofte det vises seriebiler og Defendere i norsk TV reklame. Det har vært markant økning. Folk synes det er biler med SÆRPREG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt går på hva man kan få tak i av dokumentasjon. De jeg har snakket med på Arctic og Statens Vegvesen sier alle det samme, LR Norge er ikke interessert i å drive støtte for eldre biler lenger, og de er vanskelige å få dokumentasjon fra.

 

Hadde bare LR Norge sagt: Ja du kan få papirer på 35" på Defender, men det koster 10,000. Tipper samtlige her hadde gladelig bladd opp. De hadde tjent penger som grass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster meg på når det gjelder priser. Tror 07 pumaen blir på markedet i august med ny eu og 7 seter. Velfungerende og mye påkostet og 260ish tusen på telleren. Hva er realistisk pris?

Aner ikkje. Men send meg en PM når det blir aktuellt å selge, vurderer å oppgradere til Puma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Personbilutgave med masse komfort. Blander Land Rover og Land Cruiser som begrep i annonsen. Defenderen min betyr utrolig mye for meg, men at Puman min innehar masse komfort ville jeg ikke påstått. Kjøreglede ++ , ja det vil jeg forfekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig annonse. Har aldri skjønt vitsen med å legge ut annonser før man har noen bilder. Det er alltid størst interesse første dagen annonsen ligger ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så sikker på det. Nå går mange og venter på bilde, og sjekker sikkert annonsen daglig for å se om det er kommet, mer besøk mer oppmerksomhet. ??? kanskje mange lagrer annonsen også, da har selger plutselig en hærskare som følger annonsen dersom han justerer noe, pris f.eks

 

Endret av joran
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Denne var kjempe..

 

Mye utstyr vi andre defendereiere bare kan drømme om.

 

:lol::lol::lol: Ironi...

 

 

Er jo ikke noe spesielt med denne. Gammel Td5 med litt trimming og to koppholdere... :blink:

 

 

Han blander nok ikke Land Rover og Land Cruiser. Han skriver jo bare at: Land Cruiser i personbil utgaven er en fantastisk bruksbil med masse comfort. ... og det kan jo sikkert stemme. :P

 

Jeg er enig i at det er rart med annonse uten bilder. Og enda rarere er det at den leveres med to sett dekk som er for små!!! Som regel leveres disse superduperspecialedition-bilene med alt for store dekk som ikke engang er godkjent. Her har de altså gått den andre veien. Pussig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...