Gå til innhold

Bildetråd Defender


Tom Rossing

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Skjermbredderne er "007 Spectre"-kopi og buret er fra safety devices, montert i UK av forrige eier. Bilen ble kjøpt av meg i fjor høst så jeg kjenner ikke hele historien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Skjermbredderne er "007 Spectre"-kopi og buret er fra safety devices, montert i UK av forrige eier. Bilen ble kjøpt av meg i fjor høst så jeg kjenner ikke hele historien.

 

Har kikket på sånne bredere men de jeg har sett er svindyre, for øvrig så bør du tette mellomrommet mellom skjerm og innerskjerm :-) ser det er åpent hos deg.

og 36" !!! Nice

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meinte eg hadde lest at veltebur ikkje blir godkjent av Vegvesenet i Noreg?

Kva er det du har montert mellom bakerste høgre rute og velteburet (kan sjå ut som ei svart og ei oransj bensinkanne)??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veltebur er vel en diskusjonsak når det er montert utenpå bilen. I.h.t kjøretøysforskriften så er det et takstativ.

Safety Devices sine bur blir TUV godkjent om de monteres av et "godkjent" verksted.

Jeg har skifta ut bakruta med et hjemmelaget rotopax feste ( www.rotopax.com ). Rotopax kommer i div størrelser og varianter avhengig av hva man vil ha i de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peik: Er bilen din delvis foliert, eller er det en annen grunn til at den har blank/matt kamo? Fin bil!

 

En kosekvens av bobling i lakk, nedpussing, grunning og lakking. Blir uansett ikke likt som det gamle så valget falt på svart blank. Den er ikke foliert, kun noe matt lakk.

Nydelig! 285/75/16?

 

Nope, 33 12.5 R15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...