Gå til innhold

Bildetråd Defender


Tom Rossing

Anbefalte innlegg

Finn bildet inne på gallery, klikk på det så det åpner seg. Høyreklikk og trykk på egenskaper i feltet som åpnet seg. Kopier adressen og lim inn adressen etter å ha trykket på buildeknappen i posten din her.

gallery_12513_391_19251.jpg

Takker. .

Juletrehent i de dype skoger.

Måtte skru litt skvettlapp etter rygging i kompakt snø. God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett herlig naturlig juletre som ingen husmødre i Oslo ville tatt i med ildtang. Her skal det være skal det være plantasjetrær fra Danmark, trimmet med neglsaks flere ganger i året av billig arbeidskraft fra Øst-Europa. Slik får man et tett juletre som til forveksling ligner ett perfekt, symmetrisk plastikktre... Hvordan har jeg opparbeidet denne kunnskapen? I fjor tok jeg med tre stk fjellgraner fra Valdres som jeg prøvde å forære, men de ble bryskt avvist ved dørstokken; "Her er det kun edelgran som gjelder, ha'kke ti til å støvsuge barnåler hele jula!". :(

 

God jul! Og med ønske om et betydelig inntak av høykarbomat! B)

Endret av Peik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vel... prøver å legge inn bilde, men vet ikke om det blir riktig...

UTROLIG!!! DET GIKK :D Har forsøkt i noen år nå....

"Brøytebilen i Bagn"

Ja den var jævli tøff.

 

Funker den led bar'en bra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...