Gå til innhold

Bilder


Anbefalte innlegg

Kan forumledelsen eller noen andre for den slags skyld lage en bruksanvisning på hvordan man legger ut bilder? Jeg tror det mest spurte spørsmålet på forumet er: Hvordan legger jeg ut bilder? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Vel og bra dette hvis man er på et Bill Gates produkt.

 

Nå i den moderne tid med podder og padder og apper kan det virke som bilde-innlastings funksjonen trenger en modernisering. Jeg har, og sikkert flere med meg, sett lyset via en ipad. Appen som IPB forumet gir oss til å på en eminent måte lese forumet med later ikke til å la oss laste opp bilder. Finnes det en beskrivelse på det? Eller må vi vente på at appen blir modernisert? Går det i det hele tatt an å laste inn bilder til forumgalleriet med ipad?

 

For galt å måtte gå i skuffen for å finne fram den gamle Vista-maskinen bare for å laste opp et bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildeopplasting og det å legge inn bilder i et innlegg er for komplisert. Det burde vært en knapp å trykke på, finne bildet og så OK. Får håpe IPB fixer det sammen med diverse andre ting de burde fixe. Dette har vi ikke kontroll over.

 

Brukermanualer for diverse ting er blitt laget oppgjennom tidene men ingen (få) leser dem. Å pinne dem i hver tråd vil gjøre dem mer tilgjengelig men pinnede tråder tar plass og det er litt mange av dem allerede. Dessuten er de allikevel ikke tilgjengelig når man skriver innlegget.

 

Så spørsmålet mitt er: Hvordan kan man få alle brukerne til å lese gjennom og følge forumregler og brukertips før de går i gang med å poste? Så skal nok bruksanvisningene komme på plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Blir det noe ny og enklere måte å legge inn bilder via smarte telefoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...