Gå til innhold

Island-4x4


SimenMS

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt en haug med deler fra dem for 45 dager siden ca og jeg har ikke fått dem enda, det står processing på orderet.
Jeg har sendt dem flere mail og dem svarer ikke, hva skjer liksom ?

Hva gjør man ? har jeg blitt svindla ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bestilt mye fra dem, og som nevnt. De svarer aldri på mail. Men svarer som regel på tlf.

 

Har en pakke på 35 kg på gang nå, den ble bestilt før helgen, og er kalr til å sendes, fått mail fra fedEx allerede.

Forventet levert lille julaften.

 

Go`knall det , så blir det jul i garasjen også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De svare alltid på epost. bruk kontakten på forsiden.

Hvis de mangler en del sender de ikke før alt er på plass, sende en epost og spør hva som mangler,

få de til og sende det de har

veldig fornøyd med Island 4x4

 

vh. Mys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skulle ønske jeg også hadde fått den pakka før Jul, jeg bestilte i starten av november for å være sikker på å ha delene her før Jul <_<
Pakka veier sikkert mellom 60 og 100 kg kanskje mer, det er veldig mye deler til min RRC som nesten burde hatt kjøreforbud :blink: Mye tyngre understells deler og det jeg virkelig trenger er nye skiver bak da det går på jærnet og har gjort det i over 1 mnd nå :(
Jeg får vel bare vente og håpe på at den kommer før Jula 2017 (jepp, neste år) :huh::unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handla en del derifra selv, og var strålende fornøyd selv, men jeg får vel vente å se når delene dukker opp :blink: jeg håper virkelig at jeg får delene som jeg har bestilt og ikke noe tull der også, ellers bestiller jeg flybillett til England ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme erfaring som SimenMS der gitt. Bestilte en haug med deler fra de i starten av november. Dårlig respons og vriene å få tak i.. Til slutt sendte jeg Mail å sa at dette holder ikke mål å jeg vil ha pengene mine tilbake. Da gikk det tre dager så var varene på vei, men gjenstår å se om de dukker opp da..?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sagt her for litt siden at mange sliter med deler fra øya. Mye som står fast i tollbehandling ut fra GB, gjelder også verksteder og ikke bare privatpersoner.

Brexit-effekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storfornøyd med Island. 51 kg/6kartonger for £30 i porto er grei pris og raskt ekspedert. Sto på trappa i dag. Også greit å få lagt til deler de ikke har listet. En melding via nettsiden deres så svarer de og legger inn delen dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte forrige uke, kom i dag, 5 kolli..... må ha vært mere enn 35k kg , som tidligere estimert.

 

Så må si m eg stor fornlyd med Island 4x4.

Blir julefeiring i garasjen også, innimellom B)

 

Go`Jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter og begriper ikke at ikke folk ringer, i stedet for å sende eposter de ikke vet om blir lest. Særlig hvis det haster. De fleste engelskmenn er ræva på epost, sånn er det bare.

Ta en telefon, så vet du at beskjeden er mottatt og forstått. Ikke er det dyrt å ringe lenger, og de aller fleste her inne klarer å stotre fram noen halvglemte gloser på engelsk.

 

Så det så! Kul jul!

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Må bare skryte litt; hadde igjen en eneste del på lista jeg ikke fant hos Island4x4;sendte epost onsdag kveld og lurte på om de kunne skaffe allikevel; torsdag morgen fikk jeg mail tilbake om at delen nå var tilgjengelig i nettbutikken.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før Jul kjøpte jeg deler for over ti tusen norske kr. Manglet deler når pakkene kom. Har sendt over 30 eposter uten å få svar, samt klaget gjennom paypal, fremdeles ikke hørt en lyd fra island4x4!

 

Hvilken epostadresse bruker du siden du fikk svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er stort alt av internettsalg fra UK slik da, men så langt er Island4x4 de eneste jeg har handler LR-greier fra (utenom ebay da) det ikke har vært noe krøll med.

 

Kjører en løpet med paypal og kredittkortselskap får en igjen pengene, derfor viktig å bruke epost osv slik at en har dokumentasjon. Spesiellt Paypal er nådeløs overfor juksfallera fra selgere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...