Gå til innhold

Lansering 14. mars 2015


Anbefalte innlegg

NLRK avd nord hadde avtalt å se på bilen og spise litt kake hos Bil i Nord. Det gjorde vi. :)

Bilen ble prøvesittet både fremme og bak. I Tromsø stod den med sort design. Prøvekjøring er avtalt.

 

med_gallery_196_676_818682.jpg

 

med_gallery_196_676_961104.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, denne helgen har jeg hatt kjørt tre forskjellige Land Rover /Range Rover. Har selv en 2008 Disco3 HSE PP (som jeg skal selge) og det er min andre Disco3. Har selvfølgelig sett på (men ikke prøvekjørt) Disco4. I helgen var jeg en tur vestpå for å passe mine barnebarn. Min datters Ragne Rover Sport Limited Range (3 liter, 292 HK) var parkert på Flesland og på veien inn til Bergen var jeg innom Sandven Auto og prøvekjørte den nye Discovery Sport... Konklusjonen er vel at man får det man betaler for.. RR Sporten er en utrolig herlig bil å kjøre, min egen DIsco3 ble litt tammere etter den turen. Discovery Sporten var også ganske OK å kjøre, men det er et lite stykke opp til både DIsco og RR Sport ;-) Vanskelige valg, skal også prøvekjøre den nye XC90 før jeg bestemmer meg for hva det blir. Tror ikke det blir en Discovery Sport...

Endret av thomasev
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, denne helgen har jeg hatt kjørt tre forskjellige Land Rover /Range Rover. Har selv en 2008 Disco3 HSE PP (som jeg skal selge) og det er min andre Disco3. Har selvfølgelig sett på (men ikke prøvekjørt) Disco4. I helgen var jeg en tur vestpå for å passe mine barnebarn. Min datters Ragne Rover Sport Limited Range (3 liter, 292 HK) var parkert på Flesland og på veien inn til Bergen var jeg innom Sandven Auto og prøvekjørte den nye Discovery Sport... Konklusjonen er vel at man får det man betaler for.. RR Sporten er en utrolig herlig bil å kjøre, min egen DIsco3 ble litt tammere etter den turen. Discovery Sporten var også ganske OK å kjøre, men det er et lite stykke opp til både DIsco og RR Sport ;-) Vanskelige valg, skal også prøvekjøre den nye XC90 før jeg bestemmer meg for hva det blir. Tror ikke det blir en Discovery Sport...

 

Ikke så lett å velge vil jeg tro! XC90'en ser bare lekker ut!

 

Jeg ble litt nysgjerrig på hvordan den "Limited range" versjonen ser ut... er det en L494 eller forrige modell? B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke så lett å velge vil jeg tro! XC90'en ser bare lekker ut!

 

Jeg ble litt nysgjerrig på hvordan den "Limited range" versjonen ser ut... er det en L494 eller forrige modell? B)

Nå spør du litt mer enn jeg kan svare, det er en 2013 modell, 3 liter med 292 HK ;-) En bil man "lett" kan like....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lett å velge vil jeg tro! XC90'en ser bare lekker ut!

Enig, tror XC90'n blir hard kost for Discovery Sport'n. Kikket på Discovery Sport den 14.; et løft fra Freelander, men ble ikke overbevist (prøvekjørte ikke, vel å merke)

Var det aktuelt for meg hadde jeg nok vurdert en nybrukt Evoque + skiboks når ekstra lastebehov meldte seg - ikke sååå stor forskjell på plassen baki. Evoquen (smakssak) synes tøffere, mer LR. Disco'n syntes litt "tam" der den sto ved siden av Evoque'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva var problemet - er du høy/lav? B)

Er 180 og normalt bygd. Fruen syntes også setet var lavt. Også i forhold til Evoquen som ble prøvesittet lørdag.

Spørsmålet er Ranger: Gikk sykkelen inn?

Sykkel går ikke inn. Å henge dyre sykkler på bak i støv og vannsprut, eller på taket er ikke aktuelt. Så det blir ikke byttet til Sport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...