Gå til innhold

Santana ps10


Hynisin

Anbefalte innlegg

Innlegget til Adventure kom vel ikke som noen bombe , eller ?

Du får evt forsvare den nye prisen ved å legge ut hva som er utbedret.

Men det er faktisk lov å forsøke å tjene penger.

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, gautes skrev:

Innlegget til Adventure kom vel ikke som noen bombe , eller ?

Du får evt forsvare den nye prisen ved å legge ut hva som er utbedret.

Men det er faktisk lov å forsøke å tjene penger.

Jeg synes bare at det er merkelig at vanlig vedlikehold, servicer og reparasjoner som man må og bør ta på en bil skal nesten doble prisene på kjøretøy. Men nå skal jeg ikke ødelegge salgstråden mer enn hva jeg har gjort. Men mener det er riktig at folk skal kjenne til hva prisen har vært. Snitt prisen på finn på Santana som jeg har fått med meg er 65.000kr uavhengig av alder og km. Har lagret noen. For all del det er en flott bil og liker godt P10’en.

Endret av Adventure
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg vet ble det importert og solgt sju Santana ps10 til Norge og et eksemplar står fortsatt i garasjen til han som solgte de.

 

Så her er vel sammenligningsgrunnlaget heller tynt i forhold til tilstand og verdi, men for all del du har fått tydelig frem hva du mener den er verdt uten engang å ha sett bilen, imponerende det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Santana bil er interessant.

Kan du fortelle litt meir om spesifikasjon?

Kor mykje er Land Rover og kor mykje er Santana og andre? Du seier den har LT230 transferkasse, men sær utgave med inn/utkopling av firehjulsdrift. Kva girkasse, aksler og bremser er det? Land Rover eller anna?

Få bilar seld i Norge, men på ferie på Mallorca har eg sett fleire, så det må ha blitt produsert ein del av dei. 

 

 

Endret av Himat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...