dagjen Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Jeg hr endelig fått låne meg en Nanocom for å se hva som kan feile min TD5 fra 99 som kuttet brått i fart i sommer og ikke har startet siden, selv etter bytte av dieselpumpe, dysetettinger og ledningsmatte. Det som skriker skummelt ut av Nanocom´en er 29-07 topside switch failed post injection CURRENT. (også 27-07 LOGGED) Iflg diverse forum er det 99.99% sikkert at ECU er kaputski. Er det enighet om det her, mao er det bare å lete etter en erstatning, og i så fall er det bare å sjanse på å kjøpe brukt fra Defender eller Discovery manuelt giret, fks en av disse: https://uk.redbrain.shop/search?q=MSB101181+LAND+ROVER+DISCOVERY&gclid=CjwKCAjw_NX7BRA1EiwA2dpg0kumtnr-z-x4N6P9Bi2H2GLGVd7SauIwDbuyr9ceMabPwkiakFOFuhoCciUQAvD_BwE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Skru av lokket og ta en titt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dagjen Skrevet 1. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2020 Takk for tips. Jeg går for den enkle løsningen og låner en ecu som jeg tester og eventuelt kjøper. Tor jeg skal klare å omprogrammere den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.