Gå til innhold

Hjelp!! D2 2003 låste dører.


Hafthor

Anbefalte innlegg

Hei Alle her.

<Jeg håper dere kan hjelpe meg med det krøllet her, jeg skal egentlig på fjellet på onsdag.

Det starter sånn at jeg skal av Bastøferga og fjernkontrollen på nøkkelen åpner ikke bilen, jeg åpner med nøkkelen og hopper inn og starter bilen for å slå av alarmen, men ulempen er at jeg får ikke åpnet noen andre dører enn sjåførdøra. Familien krabber inn i bilen og vi kjører av ferga og frem til hvor vi skulle.

Nøkkelen kommuniserer med bilen siden lys blinker når jeg trykker på og jeg hører det klikker i releen når jeg trykker åpne, når jeg trykker på lås da høres det i dørene.

På vei hjem igjen da oppdager jeg at jeg får ikke låst opp sjåførdøra heller og alle må krabbe ut av vinduet når vi er hjemme. Jeg kobler til Lynx og ser at innstillingen på fjernkontrollen er plutselig på Superlock ved 1 klikk på nøkkel, og at det står på one way entry. Jeg stiller inn på No Superlock og at alle dører skal låses opp, men innstillengene går automatisk tilbake til hvor de sto.

Jeg prøver å sette inn nøkkel og vri til opplåsing og holde tre sekunder eller til den tuter en tut. men ingenting skjer og nå ser det ut til at bilen har mistet kontakt med nøkkelen også.....

Nå er både jeg og bilen låst......

Er det noen som har erfaring med dette.

Endret av Hafthor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...