Gå til innhold

Mobilabonnement til Altox


Timo@

Anbefalte innlegg

Jeg har Happybytes flex til 70 kr mnd, med 500 mb data. Jeg tror det skal holde, men jeg har ikke begynt å bruke webastoen ennå så det gjenstår å se. Brukte kontantkort forrige vinter, men fikk ingen varsel når det var tomt, så jeg bestilte abonnement nå i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hej fik dere kontrol på forbruk .. 

Fik min første hele fak idag    den har brukt  13GB data   blir kroner   275 ish   

ka fersken har den brukt det på noen som vet   ?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har logget ca 13 MB data på mitt abonnement hittil i desember, ikke en gang i nærheten av de 500MB som er inkludert. Hvis du har 13 giga i forbruk må det vel være konstant datatrafikk, det rimer jo ikke i det hele tatt. Ville sjekket med mobiloperatøren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, lrsg skrev:

Jeg har logget ca 13 MB data på mitt abonnement hittil i desember, ikke en gang i nærheten av de 500MB som er inkludert. Hvis du har 13 giga i forbruk må det vel være konstant datatrafikk, det rimer jo ikke i det hele tatt. Ville sjekket med mobiloperatøren. 

 

Har snakket med de og  de sa at det måtte være   Altox . hmm 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også kontantkort til Altoxen forrige vinter, og det gikk tomt ganske ofte. Fikk ikke noen god forklaring fra Telia på hva det var som dro opp forbruket. Byttet i sommer til fast abonnement, billigste jeg fant Happybytes flex til 70 kr mnd, med 500MB data inkludert. Har aldri betalt mer enn fastprisen etter det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, lrsg skrev:

Jeg hadde også kontantkort til Altoxen forrige vinter, og det gikk tomt ganske ofte. Fikk ikke noen god forklaring fra Telia på hva det var som dro opp forbruket. Byttet i sommer til fast abonnement, billigste jeg fant Happybytes flex til 70 kr mnd, med 500MB data inkludert. Har aldri betalt mer enn fastprisen etter det. 

 

Hmm   skal vurdere dette  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...