Gå til innhold

D2 TD5 Aut Hugges


sealt

Anbefalte innlegg

D2 har en variant av LT230. Den mangler uttak til speedometer bak på utgående drev. Den har en litt annen flens fremover mot fremre mellomaksel. Og noen mangler muligheten for sperre. Skal du ha den på en annen D2 går det som regel greit, med mindre det er nettopp sperre du er på jakt etter, skal du ha den på D1/RRC/Def ville jeg sett etter en annen. Skal du bygge om en Defender transfer til Disco utveksling, så kan det være mulig. Det er en variant jeg kom til å tenke på nå.

Endret av finnarne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, finnarne skrev:

D2 har en variant av LT230. Den mangler uttak til speedometer bak på utgående drev. Den har en litt annen flens fremover mot fremre mellomaksel. Og noen mangler muligheten for sperre. Skal du ha den på en annen D2 går det som regel greit, med mindre det er nettopp sperre du er på jakt etter, skal du ha den på D1/RRC/Def ville jeg sett etter en annen. Skal du bygge om en Defender transfer til Disco utveksling, så kan det være mulig. Det er en variant jeg kom til å tenke på nå.

Antar jeg har fra D1,sitter i 109 pick up'n og har greit med ulyder.

Da må jeg nok sjekke opp ulydene mine først

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jari skrev:

Antar jeg har fra D1,sitter i 109 pick up'n og har greit med ulyder.

Da må jeg nok sjekke opp ulydene mine først

 

Er ikke uvanlig at splines mellom hovedkassa og transferkassa. Et greit utgangspunkt er og sjekke om det er jernspon i begge kassene og starte feilsøk derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...