Gå til innhold

Kurt Gustafsson

Anbefalte innlegg

Bare bytte. 

Blir den veldig skjev etter, så får du noen til å justere høyden. 

 

Bare vær forsiktig m plugg å ledninger. 

De er nok sprø, og isolasjon sprekker lett. Hos meg knakk ene ledning rett av. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Merkelig happening i dag...  På vei ned fra skitur, i en ganske lang unnabakke, går plutselig temperaturmåleren til topps, med rødt varsellys og greier.  Stopper motoren umiddelbart, bare for å oppleve at temperaturmåleren faller til bunns.  Tok litt tid før det ble normal arbeidstemperatur igjen, men alt virker tilsynelatende normalt..

 

Noen som har opplevd tilsvarende??

Endret av Kurt Gustafsson
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kurt Gustafsson skrev:

Merkelig happening i dag...  På vei ned fra skitur, i en ganske lang unnabakke, går plutselig temperaturmåleren til topps, med rødt varsellys og greier.  Stopper motoren umiddelbart, bare for å oppleve at temperaturmåleren faller til bunns.  Tok litt tid før det ble normal arbeidstemperatur igjen, men alt virker tilsynelatende normalt..

 

Noen som har opplevd tilsvarende??

Tenkte å lage en egen post om dette. For noen dager siden skjedde akkuratt det samme til meg. Første gangen det skjedde kjørte jeg av veien så fort som mulig (ikke mange sekundene) Rakk ikke å sette bilen i park før tempraturen gikk til normal igjen, kjørte videre da alt virket greit og var nesten hjemme. Har opplevd det et par ganger nå. Hvor sitter den sensoren i bilen. Vil gjerne bytte den selv hvis det er overkommelig:D

Endret av Land Rover Discovery 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Land Rover Discovery 3 skrev:

 Hvor sitter den sensoren i bilen. Vil gjerne bytte den selv hvis det er overkommelig:D

TEnker det samme jeg, og hvis den er plasert som resten i bilen må sikkert karosseriet heves for en sånn fillesak....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...