Gå til innhold

Noen som kjenner denne ?


Åge

Anbefalte innlegg

Klima har du på inn og utsiden.. tar du av taket og setter på delte dører sitte du iallefall beit og kjører med plass til venstre arm og greier...  På defendere er irr rundt poppnagler, rammefester og bakdøren en fin indikasjon på resten av bilen i forhold til rust....  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2020 den 12.16, trondshj skrev:

Uten å ønske å tråkke Defendere på tærne, det er biler jeg har veldig sansen for, men "Meget komfortabel"? Og som @Mys påpeker her... Klima? Tør vel påstå at det er minst en løgn allerede der. :D

 

En Defender lager sitt eget klima innvendig. Regnvær for eksempel. Kondens fra Budalslem (Trønderslang for "soltak" kuttet i taket) lager regn på fine dager, lekkasje fra øvre høyre dørlist gir innvendig regn også på dager da det er regn ute. En intelligent bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonsen sier:

 

UTSTYR: 
Webasto
Hengerfeste 3.5 Ton
Radio
Klima
Kan rege som 7 seter( Nå 3 seter)
oppgradert Blink/stop lys
Sommerdekk
Vinterdekk 
Mye Mer+++

 

 

Mye Mer+++??? Er ikke alt utstyr denne kommer med allerede nevnt? Hva i all verden er det de anser som utstyr? :huh::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2020 den 9.52, Åge skrev:

dammer av olje under bilen. 

 

Positivt, det er altså olje på den.

 

 

Vi sto 3 stykker på kortidsparkering på flyplassen i Johannesburg og lastet utstyr oppi i en Cruiser. Kompisen la merke til en veldig tøff D3 litt bortenfor og ble litt forelsket i den. Jeg tok en sjanse og garanterte at den nok lekker olje. Og jo da, når D3en kjørte avsted var det igjen en fin, fersk oljepytt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, GuttormG skrev:

 

Positivt, det er altså olje på den.

 

 

Vi sto 3 stykker på kortidsparkering på flyplassen i Johannesburg og lastet utstyr oppi i en Cruiser. Kompisen la merke til en veldig tøff D3 litt bortenfor og ble litt forelsket i den. Jeg tok en sjanse og garanterte at den nok lekker olje. Og jo da, når D3en kjørte avsted var det igjen en fin, fersk oljepytt. 

 

Nå ble jeg litt bekymret her. Ingen av våre biler markerer territorie. Er det noe galt med de? Bør jeg ødelegge noen pakninger eller noe, slik at de blir i henhold til spesifikasjoner? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/31/2020 at 7:19 PM, trondshj said:

 

Nå ble jeg litt bekymret her. Ingen av våre biler markerer territorie. Er det noe galt med de? Bør jeg ødelegge noen pakninger eller noe, slik at de blir i henhold til spesifikasjoner? :P

Din gikk jo så langt som å prøve seg med stikkakselfett for revirmarkering... 

(Og nå får jeg sikkert kritikk for å feilbenevne bildeler igjen snart... :rolleyes:)

Endret av yarnslayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler fra Kina,satt sammen i England = Produsert i England.

Ditto med endel USA-varer.

TV fra England? No leak - no go.:lol:

 

Skulle alle disse lekkasjene fra engelske biler stemme er vel hele Englands samlede areal modent for oljesanering.:o

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...