Gå til innhold

Nanokom hente map fra ECU TD5


corpusviridans

Anbefalte innlegg

Trenger råd for å hente ut map fra ECU. Min engelske forbindelse sier at man trenger SD kort ikke SDHC mindre enn 2GB, nanokom sidestiller Sd og SDHC kort og foreskriver kort mellom 2 og 16 GB. Mitt første forsøk satte jeg kun kortet i nanokom og kommando «skriv map til kort» det resulterte i null innhold på kortet etter at nanokom påsto at oppgaven var utført. Noen her som kan beskrive korrekt fremgangsmåte?
Nanokom nevner også formateringsprosedyre for kortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bruke både SD og SDHC opp til 16GB, det var litt kilent med å formatert det rett før (som man må gjøre på PC eller Mac), men lurer på om ikke Nanocom har kommet med et eget lite verktøy for det. (Formatet skal være FAT32, men det var noen bits som måtte settes eller noe, lenge siden jeg har gjort det...) Det står endel om dette i manualen såvidt jeg husker. Merk at kortet bør være av god kvalitet, les; kjent produsent, for å unngå problemer med å lese og skrive maps til ECU-en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...