Gå til innhold

Girkasse på veg til England - endelig!


Albert F

Anbefalte innlegg

Det er mulig! Etter å ha byttet girkasse i Defenderen, gikk den gamle avgårde, og jeg kan forhåpentlig forvente å få depositumet tilbake fra Ashcroft med et pent overskudd. De kjente befrakterne har et system som er beregnet for profesjonelle hvilket gjør det veldig dyrt, vanskelig og frustrerende å sende som privatperson. Da går ikke det økonomiske regnestykket opp. 

Jeg skal lage en oppskrift på hvordan sende som privatperson når jeg har fått roet meg etter alle frustrasjonene underveis......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår veldig godt frustrasjonen din! Husker jeg slet med dette selv for noen år tilbake, men da endte jeg med at Bristol Transmission betalte for returen også, eller at jeg betalte, og de fikset returen med TNT. 
 

Gleder meg til oppskriften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...