Gå til innhold

Discovery 3 sidespeil siger når bilen ikke er i bruk


HaraldDisco

Anbefalte innlegg

Vi har akkurat samme problemet på vår 2005, men på venstre side. Er langt fra hver gang det skjer, så jeg bare justerer det opp igjen før jeg begynner å kjøre. (Kaster alltid et blikk i sidespeilene før kjøring, og da er det jo veldig lett å oppdage. Fruen derimot har klaget et par ganger...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det samme problem jeg også. Speilene mine går forsovit alle veier opp til sidene osv. Dette skjer etter jeg har parkert bilen eller når jeg rygger og speile går tilbake etter jeg har brukt speil "dip". Har hatt endel forskjellige OBD feil på dette blant annet: B1C15 Passenger's up/down mirror motor feedback circuit, og B1C16 Passenger's left/right mirror motor. Jeg glemmer å sjekke speila før jeg kjører, er jeg som kjører bilen så det står jo sånn som jeg vil ha det. Plutselig står speile oppi himmelen når jeg skal se i det. Ganske så irriterende. Har vurdert å levere dem til et lokalt verksted her for å få de til å se på det. Hvis jeg gjør det skal jeg gi en tilbakemelding på hva det kan være. Regner med det er kretskortet til speile eller noe kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...