Gå til innhold

LSE'en


county

Anbefalte innlegg

Skrøt på en kveldstur at jeg ikke hadde kjøpt noen biler denne mnd, ikke forrige heller.... Det varte en halv time det.  Nytt prosjekt, en Range Rover LSE 93 mod, 4.2l automat...  Men NÅ skal jeg ikke kjøpe flere.... 

IMG_20200821_210930_4~3.jpg

IMG_20200821_210249_4.jpg

IMG_20200821_210351_9.jpg

IMG_20200821_204600_9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker.. må sveise litt på den , selv om det blir småting i forhold til 2 dørs  disco'en.. Staselig vogn med lys i bakkant av dørene og greier.. Har bare vasket den prøvd og starte den , går fint rundt men virker som den ikke får bensin. Slik så den ut når jeg fant den. En smule grønnske 

20200820_204239~2.jpg

IMG_20200821_210930_4~3.jpg

Før og etter en rask vask

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg nå får bensin helt frem, kan da dysene åpne for startgass men ikke bensin?? Ser på YouTube en som bytter alle dysene og den starter med en gang på bensin.. 

Hehe... Startgass går Jo rett i innsuget, så da ligger svaret på dysene. .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre.. pumpen går ikke nemlig, jeg jukset den igang med ledning rett fra batteriet... Sjekker  switch før jeg demonterer dyser...  vet den får bensin frem til dysene.. takk for tips. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det går en suspekt ledning med coilsignal/turtallsignal frem til ECU'n under sete. Den forteller når dysene skal åpne. 

Mener å huske at (også denne) hadde tulla til på Lse'n til broder'n da den stopte etter han kjøpte den. 

 

Verdt å ta en titt i koblingsskjema tror jeg. Pumpa går som regel kun en veldig kort tid til trykket er høyt nok. Så den kan fungere uten at du er klar over det. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den e god. Takk for gode råd.. fint og kunne starte og kjøre den hjem istedenfor og slepe. Når jeg først rotet rundt nedi motorrommet oppdaget jeg at røret til oljekjøleren var rustet hull i, så ble byttet med et "nytt" fra LSE'en jeg hugget.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer på samme måte. Er bryteren ødelagt, så kan du koble sammen ledningene. 

 

Du har sikkert sjekket sikringer og pumpereleet. Pumpereleet sitter vel under passasjersetet sammen med ECU mener jeg å huske. Har vel en annen farge enn hvit og svart. Mulig blått.........

Endret av rang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...