Gå til innhold

Praesto 4x4- Rront Runner roof rack


MS86

Anbefalte innlegg

Hei noen som har handlet her i det siste? Kommer kun rett på svareren og nettsiden er ikke helt oppe å går. 
leste en eldre tråd her om noen som handlet Front Runner sin roof rack gjennom han og skulle gjerne fått pris på en av han om han kan levere. Noen som vet noe?

Evt hvor har dere handlet og til hvilken pris. Ønsker den lengste typen.

ser det ligger ute til 1200++ pund + frakt og mva fra England. Alternativer?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, smedenDY skrev:

Jeg kjøpte gjennom techno classic på Liertoppen.

Men det er noen år siden så om de tar inn nå og hva prisen vil bli aner jeg ikke.

Betalte 12.500 for en til 110" den gang hvertfall;)

Ringte de i dag og de kjente ikke til produktet:huh:

3 timer siden, Jon O skrev:

LR Butikken har/skaffer. 

Ok sender han en e-post!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min annonse:D

har korte rails og da blir uthenget litt langt foran fra forreste feste om du skjønner? Det gjør at stativet begynner å vibrere i høyere hastighet. Har ikke tenkt på at jeg kan annonsere den her også, men har du lange rails eller gidder å lage et feste foran har du en billig, fin, solid takgrind!

 

Spøsmålet mitt blir: 16300 inkl frakt fra norsk leverandør eller 854pund + frakt, tollavgift+ mva fra over dammen? Blir vel kanskje et fett og hyggelig å støtte de som prøver å holde driften igang her til lands?

frakt på den fra England vet jeg ikke før jeg har kjøpt den. Får da et krav om ekstra frakt i etterkant som jeg selvfølgelig må betale mva på.. 

Endret av MS86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men har lyst på Front Runner sin:P

får se hva det ender med til slutt, men tror det blir ny rigg. Stigen (som rustet etter 1år er sendt til sandblåsing og pulverlakkering nå. Gleder meg til å få alt på plass igjen for med 6stk i bilen, dobbeltvogn, 3 bagger med ting som skal med til stranden er det digg å binde barna på taket!

Endret av MS86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...