Gå til innhold

RRC tilsalgs på Finn.no


Nesten

Anbefalte innlegg

Regner med at du er kjent med at det du ser med det blotte øyet av rust på en RRC nesten uten unntak bare er toppen av isfjellet. Kan være en fordel å ha sveiseapparat og masse tid. :)

Vil påpeke at jeg ikke kjenner til bilen du har linket til og uttaler meg helt generelt om RRC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår venn Petersen som selger bil igjen....

Kanskje ikke den mest tillitsvekkende selger.

 

Ut fra hva som synes på bildene er det mye rust. Som regel er det mye mer når man begynner å grave i det.

Dessværre er det slik på de fleste RRC som er til salgs. Og de som ikke er til salgs.

Stort sett er det vel bare igjen noen entusiastbiler som er bra for rust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at noen er på utkikk etter RRC!

 

Denne bilen ser fin og flott ut ved første øyekast, men på en bil, og kanskje spessielt en Classic som har stått siden 2013 vil jeg anbefale deg å brette opp ermene! 
 

Kjenner ikke den bilen der i det hele tatt, men det kan være smart, som @ahok sier, og kjøpe inn et sveiseapparat! 


 

Edit;

@Rikerud selger en flott classic, som etter hva han skriver trengs lite jobb på for å få godkjent :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.8.2020 den 15.57, Ahok skrev:

Regner med at du er kjent med at det du ser med det blotte øyet av rust på en RRC nesten uten unntak bare er toppen av isfjellet. Kan være en fordel å ha sveiseapparat og masse tid. :)

Vil påpeke at jeg ikke kjenner til bilen du har linket til og uttaler meg helt generelt om RRC.

Har en viss kjennskap til dette med rust ja, men, takker for tilbakemelding.

Har sveiseapparat, men egentlig ikke masse tid....

Forøvrig, takker for svar. Selger har vært veldig klar på dette med at det kan være endel rust på bilen og at det er mye arbeid for å få den bra igjen....så, om prisen blir rett så kan dette kanskje være et greit objekt. Skal ta en tir for å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Hei;

 

Er det noen som har vært og sett på denne? En kompis er litt interessert. Bilen har ikke vært starta på mange år, og de får ikke start på den. Selger lurte på om det kunne være defekt bensinpumpe? Om det er rust er ikke det av særlig bekymring, det er mer å få den opp å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...