Gå til innhold

Sende girkasse til england.


suprlite

Anbefalte innlegg

Du kan også sjekke med 4land i Polen om de kan hjelpe deg.

Enten å reparere hvis det er du skal, eller at de sender den videre for deg.

De pleier å ha rimelig frakt. Jeg har gjort det tidligere. Frakt til Ashcroft via 4land altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hos Ashcroft bestiller du vel en nyoverhalt kasse og så får noen hundre pund i pant hvis du returnere den gamle kassen. Jeg returnerte ikke den gamle kassen da fraktprisen i høyeste grad oversteg refusjonsbeløpet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte girkasse fra LRparts.dk veldig bra og rask levering ganske så billig. Kunne få pant på kassa men shipping fra Alta var alt for dyrt til at det hadde noen hensikt. 

Du kan hente selv og levere gammel kasse også der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2020 den 16.11, Matta skrev:

Jeg returnerte ikke den gamle kassen da fraktprisen i høyeste grad oversteg refusjonsbeløpet....

 

Jeg fant også ut i fjor at det samme gjaldt å returnere gamle kalippere til utlandet for pant: ulønnsomt.
Jeg tettpakket en eske, veide ca 19kg. Kostet ca tusenlappen i frakt, og jeg fikk refundert 7-800kr totalt.
Så nå går de i metall-avfallet på den lokale gjenvinningsstasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...