Gå til innhold

Natokrok på td5


Mats Defender

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg vil gjerne ha en polyform henger bak defenderen, og ønsker da en natokrok bak bilen, istedenfor å skifte til kulekobling på hengeren. 

 

Hvordan festes natokroken enklest (har lest direkte på traversen, kan jeg isåfall fjerne det nåværende hengerfeste?

 

Skal en td5 ha noe ekstra forsterkningsplate? Slik som xmil?

 

Noen mulighet til å få bilen godkjent med natokrok? 

 

Takker for alle svar,

 

Mats 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 2. august 2020 den 22.07, HHAF skrev:

Har et kombinert feste på min, krok øverst og Nato under.

 

Bilde?

 

Jeg har også kombikrok på min Defender, men det passer ikke NATO henger. Bare til traktor henger.

Har to andre typer kombikroker på lager, de også er for små til å passe NATO hengere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått sjekket litt mer, og ja - det ser ut at min er for liten også. Austrått Services hadde en original NATO krok inne, så kjøpte den. Skal være å skru rett på hengerplaten, akkurat det blir jo spennende om det er bare "plug & play". Greit å ha et feste som fungerer når jeg har kjøpt en henger med NATO feste...

Her er festet jeg har nå.

LR hengerfeste.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...