Gå til innhold

1954 LR Serie 1 Salgsverdi...


nwerring

Anbefalte innlegg

Jeg har en eldre venn som etter mye om og men vurderer å selge sin gamle 1954 86" Serie 1. Den har vært i hans families eie som gårdsbil siden ny å har aldri vært restaurert eller modifisert.

Han gikk over bilen teknisk for 2-3 år siden, så nå virker "det som skal virke". Den har vært lagret innendørs. Jeg har sett bilen og så vidt jeg kunne se, ser den meget bra ut. "Barn find" kategori, men registrert og kjørbar. Skal prøve å få han til å sende meg noen bilder. Hvordan er prisene på Serie 1 for tiden? (min/max)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, lafterolf skrev:

Har denne hatt noen år i Nord-Trøndelag og kom hjem i fjor sommer? 

 

Nei, den har «bodd» på en gård i Bagn siden den var ny. Har stått på låven der i mange år, men ble vasket frem av støvet for et par år siden å satt i kjørbar stand igjen. Mener det var exhaust, forgasser, bensinpumpe og bremser som ble byttet for at den gikk greit igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2020 den 12.18, nwerring skrev:

Jeg har en eldre venn som etter mye om og men vurderer å selge sin gamle 1954 86" Serie 1. Den har vært i hans families eie som gårdsbil siden ny å har aldri vært restaurert eller modifisert.

Han gikk over bilen teknisk for 2-3 år siden, så nå virker "det som skal virke". Den har vært lagret innendørs. Jeg har sett bilen og så vidt jeg kunne se, ser den meget bra ut. "Barn find" kategori, men registrert og kjørbar. Skal prøve å få han til å sende meg noen bilder. Hvordan er prisene på Serie 1 for tiden? (min/max)

Her er bildene av bilen. Ser veldig orginal og fin ut.

64C42DD5-D811-41D8-9B7C-3582A7988B53.jpeg

3444F82D-CCCC-487A-AEFC-556835DD98EF.jpeg

66FA286C-0902-4E5A-A24C-7DAC716261A1.jpeg

B2484C55-339D-4B86-978D-3F33389F8968.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, gautes skrev:

Hvis ikke bildene lyver for mye tror jeg på sekssifret beløp via E-Bay og desslike.

Jøss. Det kommer eieren til å like å høre. Så på tyske eBay nå, så det kan stemme bra det. Skulle gjerne ha kjøpt den selv, men mine LR dager er over..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er vakker! Om han bestemmer seg for å selge så vil jeg gjerne stå på en "interessent-liste". Jeg ser jo helst at vi beholder den i landet og kunne godt tenkt meg en slik bil til godværsturer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 21.8.2020 den 18.39, nwerring skrev:

Selgers navn og nummer er: Mikael Dølven, 91334971


Er selv ganske restriktiv med å legge ut spesielt tlf.nummer, til tider også navn, åpent på forumet. Dessverre finnes det uærlige sjeler utenfor miljøet som «beslaglegger» eller bestiller «henting» av andres klenodier. Og med tlf.nummer er det lett å finne adresse.

 

mvh

Henry Arnfinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...