Gå til innhold

D2 ACE


Ragnar with

Anbefalte innlegg

Merket ørlite forskjell etter jeg fjernet det men kommer nok mest an på kjørestilen :)

 

Eneste kjipe med jobben er å fjerne rørene hvis du ikke deler dem opp i korte nok lengder. Bruk gjerne en ekstra jekk e.l for å holde stab stag braketten på plass så du ikke ødelegger gjengene  :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2020 den 9.33, motom skrev:

Merket ørlite forskjell etter jeg fjernet det men kommer nok mest an på kjørestilen :)

 

Eneste kjipe med jobben er å fjerne rørene hvis du ikke deler dem opp i korte nok lengder. Bruk gjerne en ekstra jekk e.l for å holde stab stag braketten på plass så du ikke ødelegger gjengene  :)

 

Hvorfor fjærne rørene? Er det ikke bare å plugge dem og la dem stå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som regel rørene som ruster først så hvis man kjøper full kit for å fjerne ACE så er det litt deilig å fjerne alt rukkelet... slik tenker nå jeg :) 

Litt av svakheten ved ACE systemet hvis rørene begynner å  bli gamle er at man risikerer å miste oljen og da bør man nok stoppe for ikke å kjøre pumpen tom. Ellers fungerer ACE systemet utrolig bra så fremt det er i orden!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...