Gå til innhold

Div brukt til P38


WildRover

Anbefalte innlegg

Rydder litt. Er det noen interesse for noe av dette? Delene befinner seg i Kristiansund N.

 

Framdiff/kardang fra P38. 2-pin. Bil var gått vel 190000 ved demontering. Byttet pga ulyd i sving. Slakke i pinjonglager, utover det fant jeg ikke noe feil (men så har jeg ikke sett så nøye etter heller). Planen var å returnere den til Ashcroft for panten, men frakt dit viste seg å være mer enn jeg fikk igjen. Går sikkert an å overhale, eller man kan bruke huset til å bygge seg 4-pins eller sperrediff. Eller hvis noen skal forbi Ashcroft så får de £200 for den der..

IMGP0631.JPG

 

Tenningslås til P38. Kjøpt brukt fra Ebay, følger med ett nøkkelblad. Ikke testet.

IMGP0639.JPG

 

Gass styredemper til P38, Bilstein F4-BE3-B298-M1. Stått på bilen i kanskje 1 år. Demperen er helt fin, men jeg foretrekker oljedemper.

IMGP0632.JPG

 

HeVAC-panel JFC102550, til P38 nyere enn 1999(?). Fungerte ved demontering, men viser bare deler av tallene i displayet såvidt jeg husker. Greit nok til testing før man evt bestiller nytt, ellers går det sikkert an å leve med de små feilene som er.

IMGP0635.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...