Gå til innhold

2010 D4 TDV6 3.0 - lavt trykk på Fuel Rail etter skifte av inlet manifold


Hans Disco2

Anbefalte innlegg

Har gjennomført skifte av inlet manifold på begge sider på min 2010 D4 3.0TDV6 og har tilsynelatande montert sammen alt på riktig måte, men eg får ikkje start på bilen.... Den kinner som normalt, men når eg ser på livedata på Hawkeyen så ser det ut som at trykket på Fuel Rail ikkje blir så høgt som det skal vere. Må vere over 150 bar for at ein skal få start, og bør vel egentlig ligge på 300-400 bar ved oppstart, men eg ligger på 6-12 bar... Har gått over alle koblingane på høgtrykksida, og dei ser ut til å vere tette og tighte...

Nokon som har vore borti liknande og/eller kan gi meg tips om kva som kan vere gale?

 

 

107083543_301758214524746_89082901156345

107808797_279809806436818_71789369567080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mykje om og men  og diskusjonar med mekanikarar landet rundt så fikk eg tips om at det fortsatt kunne vere ein del luft i systemet og at silikonspray rett i motoren ville få den til å fyre og då ville ventilen på høgtrykkspumpa opne slik at trykket kom opp på rett nivå. Og jaggu kom den bra momentant etter ein solid dusj rett i fletta:-)

 Akkurat no er eg ein meeeeget glad mann!! Takk for hjelpa til Mads Slinning Larsen og mekanikeren på Motorpool for gode tips!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...