Gå til innhold

Altox GSM + vifte styring


Timo@

Anbefalte innlegg

APN1:ice.net, 

fungerer start og stop nå i fra mobil app, men måtte bytte til S0 i appen for at det skulle virke.

spjeld styring fungerer fortsatt ikke, da grøn ledning fra can modul kortslutter nødblink på en måte. 

når grøn ledning er tilkoblet virker hverken altox eller nødblink.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

45 minutes ago, Trond O said:

APN1:ice.net, 

fungerer start og stop nå i fra mobil app, men måtte bytte til S0 i appen for at det skulle virke.

spjeld styring fungerer fortsatt ikke, da grøn ledning fra can modul kortslutter nødblink på en måte. 

når grøn ledning er tilkoblet virker hverken altox eller nødblink.

 

Send melding til LRButikken for hjelp. Det var en som kunne ikke koble seg som du med 05/06 bil, han fikk anen koblingsskjema. 
 

Har du med viftestyring? se bilde


også har du loddet koblinger? Det er å unngå feil virkning 
 

Endret av Timo@
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei. Har installert altox med can modul. Har desverre ikke fått sim kort enda men det kommer forhåpentligvis de neste dagene. Så har ikke fått testet om det fungerer. Var uansett noen kabler som fulgte med som jeg ikke vet hva er til? Greide ikke å se utfra brukerveiledningen jeg fikk på mail når jeg kjøpe settet. Eneste jeg kan komme på er inne tempratur sensor. Da det sto beskrevet at det fulgte med altox settet. Har et sim kort jeg kan teste med. Lurer på om det går bra? Eller lagrer altox boksen sim kortet på noe vis?. Takker for hjelp:D

20201228_135549.jpg

Endret av Land Rover Discovery 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bryter å sla av webastoen når man sitter inne bilen. Siden du har CAN modul det er ikke nødvendig å installere. 
Beskrivelsen med koblingsskjema ligger i altox manual. 

Endret av Timo@
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...