Gå til innhold

Disco 3 tdv6 2.7 injector verdier.


Anbefalte innlegg

Hei.

Hva er greie verdier for injectorene før de evnt. må byttes.  Mine varierer fra 820 til 1150

Skal jo ligge nærme 1000, men hvor mye avvik kan man ha før det evnt. blir problemer ut av det.

Bilen starter lett, går pent, og ryker ikke eller bruker mye diesel. (Var nede i 0.85 sist tur 10 mil.)

 

Har brukt injector rens siste tankene, og har bedret verdiene noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest 800-1200. Byttet selv en som lå nærmere 1300. 

 

Edit: tror jeg husket feil, byttet en som lå under 800, da sank den andre ned til under 1200. 

Endret av Hanslr
Redigering
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, mine har forbedret seg etter injector rens, og kun en som ligger på 820-850   og da kompenserer et par andre med å ligge litt høyt på 1150 og oppimot 1200    de 2-3 resterende balanserer rundt 1000.

Er dette da ansett som greie verdier.... verkstedet ville selvfølgelig tjene penger, og anbefalet bytte av alle, og ville ikke kjørt med bilen??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er LR sine verdier

 

NOTE: Injector balance limits are 700 to 1.3K (Renew any injector outside this limit). Injectors with a balance
value outside of 600 to 1.4K will cause a DTC to be logged.

 

Rough%20Engine%20Idle%20After%20Cold%20Start-%20LTB00047v2 (1).pdf

Endret av YMK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...