Gå til innhold

18" felger for D2 gies bort


GuttormG

Anbefalte innlegg

@WildRover  Maura, rett nord for Gardermoen?  Det er i tilfelle nesten hele veien og hadde vært helt utrolig suverent.  :)

Jeg er på jobb om dagen men klarer nok å lure meg unne et par tre timer.  Om det passer legger du opp løpet slik det passer deg så møter jeg deg hvor og når du vil.

 

@GuttormG  Om jeg henter selv blir jeg å reise hjemmefra ganske tidlig og er da i Kristiansund ca 14:00.  25., 26. Juli, 1. eller 2. August.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt sør for Dovre er vel Oslo? ;) Snakker om Maura i Nannestad kommune ja.  Jeg kjører førstkommende tirsdagsmorgen, regner med å være der utpå ettermiddagen en gang.

 

Edit: Men da går du glipp av en tur til Kristiansund altså..

Endret av WildRover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har aldri vært i Kristiansund så det er litt dumt men har vært mye i Ålesund, noe i Brattvåg og en gang i Molde.  Får vel muligheten senere håper jeg.  Nordmøre er for min del et uutforsket område.

 

Tirsdag ettermiddag passer perfekt.  Sender kontaktinfo på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...