Gå til innhold

Motorfeste Freelander Ønskes Kjøpt


sveiga

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal gjennom eu-kontroll i slutten av denne måneden. Har en feil på at nedre bakre motorfeste er defekt og lurer på om noen som har liggende motorfeste til min freelander? Har funnet delenummer KKH102720 som er med Understellsnummer 1A00000 og oppover. Finnes på nettet men koster oppimot 2000kr hjem fra England. så til en bil som jeg ga 6000kr for håpte jeg at noen kanskje hadde liggende? (må komme fra bil som understellsnummer slutter på 1A00000 og oppover)

 

Lurer også på forskjellen på om noen vet forskjell på  KKH102720 som er vanskelig og få ta i kontra KKH102680 som er billig og lett tilgjengelig. Delene ser helt like ut. 

 

Setter pris på svar :)

ff006342.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er dette en Freelander 1? Bensin eller diesel? Jeg tenker den eneste forskjellen mellom de to delenumrene er hardheten op gummien, avhengig av om det er til bensin eller diesel. Går helt sikkert fint å bytte om hverandre om det kun er for å komme igjennom en EU kontroll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...