Gå til innhold

Land Rover 109 Series 3 2.6L 1978


nogueira.nuno

Anbefalte innlegg

 

Hei alle sammen,

Jeg heter Nuno, jeg er ny i forumet og i Land Rover-verdenen, har vært i norge i noen år og må fortsatt bruke oversetter for å skrive norsk så synd på stavefeilene.

Jeg kjøpte en Land Rover 109 Series 3 2,6L fra 1978.

Jeg vil gjøre den helt klar for eventyr og drive den. Gjett at mange av dere kjenner bilen herfra, og kanskje kjenner dere de tidligere eierne. Registreringen er SP10198. 

En ting som bekymrer meg er en motorstøy i en viss hastighet, ikke sikker på om det er normalt at det er rotte, ikke gjør det i tomgang eller når det er kaldt, bare som sagt å kjøre i bestemte hastigheter eller omdreininger. Tusen takk for hjelpen.

 

Nuno Nogueira

LR.jpg

Endret av nogueira.nuno
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en utfordring å finne svaret på feil via forumet.

Spesielt på grunn av språkproblemene i tillegg.

Det er et aktivt LR-miljø i Bergen så jeg ville prøvd å finne hjelp der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

As Gaute is writing there should be Land Rover enthusiasts in Bergen who can help you - and don't be afraid to write in English ;-) . Not sure if the 2,6 engine is the best choice for longer journeys - my experience with that engine (and this is way back..) is that it is pretty thirsty ;-) .  Not easy to give you any answer based on the limited information that you are giving us. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...