Gå til innhold

Terrafirma dempere


solbakk

Anbefalte innlegg

Må bytte dempere på bilen, har på noen regulerbare fra Koni,  som snart har gjort sitt.

Ser at mange anbefaler terrafirma tf176 og 177. Disse er 2» lengre enn normalen. Må man da bytte belgene til lengre utgave eller kan man bare justere dette via diagnoseverktøyet? 
Bilen har til nå hatt et «normalt utseende», men er i ferd med å endre det til et mer offroad-utrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terrafirma+2 inch dempere vil rive av luftbelgene ved akseldrop, selv med arnott gen 3 belger er det en viss risiko for dette. Vil kun anbefale disse demperne om du tenker å gå "all in" med tanke på offroad modifikasjoner. Leser du prosjekt tråden min vil du finne en nødvendig modifikasjon for å kunne bruke disse demperne foran og bak.

Nokså enkelt men absolutt nødvendig.

 

Mvh Brage 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
17 timer siden, Discozilla skrev:

Har noen mer eller mindre nye terrafirma justerbare dempere for salg. Send melding om du er intr

Jeg er interessert.

Send meg pris i Pm, så gjør jeg en vurdering om kjøp.

 

Mvh Brage 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...