Gå til innhold

Sommerdekk D2?


Anbefalte innlegg

Automat?

 

Da er dette en veldig harmonisk dimensjon. Lydsvake i forhold til mønsteret. Om det er litt tøft, skal ikke jeg vurdere;-)

 

https://www.nokiantyres.no/sommerdekk/nokian-rotiiva-at/

 

NB! Jeg vet ikke om linken fikk med dimensjon, men jeg tenker altså på 245/70r16. (...og nei, det er ikke skrivefeil. 245/70 passer bedre med giringa enn 245/75...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Myhre skrev:

Automat?

 

Da er dette en veldig harmonisk dimensjon. Lydsvake i forhold til mønsteret. Om det er litt tøft, skal ikke jeg vurdere;-)

 

https://www.nokiantyres.no/sommerdekk/nokian-rotiiva-at/

 

NB! Jeg vet ikke om linken fikk med dimensjon, men jeg tenker altså på 245/70r16. (...og nei, det er ikke skrivefeil. 245/70 passer bedre med giringa enn 245/75...)

 

 

Og innenfor lovlig 5% i 70 profil også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1 for rotiiva.

Eneste minus er at de ikke ser så tøffe ut.

Har de på defendern, ruller lett, lite støy og kommer seg bra fram alle steder det er lovlig å kjøre ;) 

Hatt de siden vår 2015. Slitt ca 20-25%.

Kommer til å kjøpe de igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, YMK skrev:

 

 

Og innenfor lovlig 5% i 70 profil også 

 

Med den originaldimensjonen jeg har i vognkortet(255/65r16, mener jeg å huske), så er 245/75 også, så vidt, innafor. Lurer på om de ikke er 4,98:lol:

 

Men uansett, så våger jeg å påstå, at 70-profil harmoniserer bedre med giringa. Vel og merke på automat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...