Gå til innhold

2000 mod td5 d2 + deler og delebil til salgs


crashbanger

Anbefalte innlegg

Jeg må kaste inn håndkleet for en stund, selger derfor alt. En discovery 2 som går. Den skal Eu godkjennes nå i juni. Den selges med mangellappen som jeg vil få på kontroll.

Jeg vet de vil påpeke håndbrekk, mulig innmaten må byttes. De kan påpeke noe kast i bremseskiver og kanskje de påpeker noe oljelekkasjer.

Jeg har ikke sjekket opp håndbrekket, men var forberedt på å bytte alt. Det kan være olje som har kommet inn i trommelen, har jeg hørt.

Jeg har komplett nesten nye oppgraderte bremserskiver med nye bærere, calipere, slanger og greenstuff klosser liggende. skivene må børstes av litt. Dette er brukt i ca 6 mnd bare og er klart til å bolte på.

Olje ser ut til å komme fra bakkant av girkassa, samt noen drypp under motor.

 

Dette er ikke hokus pokus å fikse, det eneste jeg selv ikke ser frem til, er det med girkassa. Men nå skal bosituasjon, økonomi og arbeid forandre seg, så jeg orker ikke å ha dette hengende over meg.

Det følger med en nesten komplett delebil. Den bremser kun på håndbrekk og girkasse. Girkassen virket fint i desember, sist den kjørte. Transfer på begge virker ok. på delebil sitter en nyoverhalt topp, samt det følger med en ekstra topp som skal være lite kjørt. alle topper skal være 10p

Stige til bakdør følger med, har to komplette sett med dekk som har ok mønster, samt to reservedekk. det skal tilsammen være et komplett sett med nye hjulbolter. Ekstra luftbelg. service kit.

Jeg har ikke opplevd lekkasje inn i kupeen etter at jeg fuget toppen av frontruten. Ac fungerer ikke på den som går, men fungerte på delebil.

Delebil må få borret opp sylinderne for at motor skal kunne brukes. Det samme gjelder en ekstra blokk som følger med.

Vindu på fører side av den fungerende har falt ned og blir for øyeblikket holdt oppe av en bolt. Motor virker. Den har fått service og pleie i år.

Ny drivstoffpumpe i delebil. Har ekstra crank sensor liggende. Har gått over ledningsnett til delebil, så dette så ut til å virke bra. Har byttet ledningsnettet til dysene.

 

Jeg ser helst at en tar alt, eller om dere går flere sammen for å kjøpe? Dette må vekk, men ikke umiddelbart. Jeg legger dette ut nå, for å ha tid til å gjøre en avtale med kjøper. Samt jeg må finne noe kjedelig å kjøre.

 

Pga diverse deler osv som er påkostet og ting som følger med, så legger jeg den ut til 30000,-, men er åpen for forhandling.

Kom gjerne for å kikke!

Tlf: 98652625 eller finn meg på messenger; Thomas Bhaiji

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Den blå har ikke vært på PKK. Selges for 15 samlet. Pris kan diskuteres. Har en som er interessert i den grønne.

Bilene skal vekk så fort det lar seg gjøre. Kom gjerne innom for en prat. Det er litt som må gjøres på den blå, men for en som ikke har mistet motivasjonen, så bør det ikke være avskrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...