Timo@ Skrevet 11. mars Forfatter Del Skrevet 11. mars Oljeservice + nye bremseklosser og bremsevæske kloser på venstre bakhjul var slitne nesten til null. Det bare viser at man bør utføre inspeksjon uansett slitasjevarsel etter 2 år ctek kobling korrodert og knekt (( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@le Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Timo@ skrev (4 timer siden): etter 2 år ctek kobling korrodert og knekt (( Jeg har den på samme plass, og min er like fin. Jeg er nøye med å sette på lokket, og har også gitt pinnene en dæsj Fluidfilm (for leeeeeeeenge siden) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timo@ Skrevet 11. mars Forfatter Del Skrevet 11. mars den som på høyere side er ser vesentlig bedre. Lokket funker dårlig dessverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timo@ Skrevet 14. mars Forfatter Del Skrevet 14. mars Kjørt rens av dyselsystem med wynns diesel purge system Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegarj Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Noen spesiell grunn, eller bare for å være føre var? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timo@ Skrevet 15. mars Forfatter Del Skrevet 15. mars Det er sporadisk feil med høytrykkspumpe som skrevet og den skjer kun i mildvær. Prosedyre renser høytrykkspumpe og dyser. Har også lest at det kan skapes undertrykk i tanken i mildvær pga. lokлet som slipper ikke nok luft in. Det skal testes neste gang 🙂. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.