Gå til innhold

Trøbbel med startsperre 01 td5


knikeren

Anbefalte innlegg

Vet ikke om du får deaktivert den igjen når den er aktivert eller om du må til med EKA koden først, kjenner ikke nanokom så godt. Jeg satte land til saudi Arabia på min da systemet var i normalt gjenge. Ikke hatt problem siden, om det er tilfeldigheter vites ikke, men mener å ha lest at startsperre ikke godtas i nevnte land??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å få trykket den av igjen med bare flaks nå. Ble litt små nervøs for att jeg hadde køddet det skikkelig til nå... 

Er det noen mulighet til å få aktivert alarm og sentrallås uten startsperre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, gautes skrev:

Blir det ikke litt vel spennende å kjøre rundt med bil som sier tut-tut-tut-tut og evt blinker med varsellysene ?

Er alarmen så ustabil? 

Jeg er vel litt for gammel for å kjøre rundt i ett blinkende tivoli. Hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, gautes skrev:

Blir det ikke litt vel spennende å kjøre rundt med bil som sier tut-tut-tut-tut 

Det har jeg prøvd:D. Han som lå foran meg ble etterhvert rimelig irritert :D. Ble greit da vi begge kjørte til siden og jeg fikk forklart problemet. Fikk røsket ut ledninger til hornet og da ble det stilt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, knikeren skrev:

Jeg klarte å få trykket den av igjen med bare flaks nå. Ble litt små nervøs for att jeg hadde køddet det skikkelig til nå... 

Er det noen mulighet til å få aktivert alarm og sentrallås uten startsperre? 

Ja det går fint. Kan ikke gjøres via diagnose.

Startrele laskes over slik at relefunksjonen flyttes til tenningslås og motor ecu programmeres om littegrann så har du motor som ikke bryr seg om resten av bilen.

Bildet viser en sikringsboks fra D2 hvor releet er lasket over.

2020-06-09 18.48.31.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...