Gå til innhold

Galvaniserte bolter


eliassen

Anbefalte innlegg

Er i ferd med å ferdigstille sandblåsing og Zinga behandling av ramma på OneTen’en min. Men ønsker da å bytte bolter til alt som er stål-stål til galvanisert. 
Noen som vet om en butikk i Oslo området som har utvalget en trenger?

De korte får en tak i mange steder, men nå det strekker seg til 100mm begynner det å bli trøbblete. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, eliassen skrev:

men nå det strekker seg til 100mm begynner det å bli trøbblete

En mulighet er gjengestang, det brukte jeg på de 2 lange som holder torpedoen til ramma, godt innsauset med sauefett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OneTen er metrisk?

Vært innom Ski Bygg? Noen XL-bygg og Byggmakker-butikker har 10, 12 og 16 mm galvet bolter i i lange dimensjoner. Selges oftest som plukkvare til kg-pris. Sjekk også Tools.

Ellers har Biltema 10 og 12 mm galv på 100 mm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så vil de fleste industrivarehus ha sånt i plukkbakker.

 

Selv tasser jeg bare innom tools her i byen om jeg skal ha noe, maaange hyllemeter med bolter i alle mulige lengder og kvaliteter.

Det begynner å bli mange år siden jeg bodde i Olso, men den gangen mener jeg vi handlet oppe hos Tingstad (http://www.tingstad.no/) - men jeg aner ikke om de selger til privatfolk i dag.

 

-Camarogeddon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Vidar S skrev:

OneTen er metrisk?

Vært innom Ski Bygg? Noen XL-bygg og Byggmakker-butikker har 10, 12 og 16 mm galvet bolter i i lange dimensjoner. Selges oftest som plukkvare til kg-pris. Sjekk også Tools.

Ellers har Biltema 10 og 12 mm galv på 100 mm

 

Båtbutikken på Nesset er en mulighet. Ellers så har Bauhaus i Vestby masse plukkstoff  - også varmforsinket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...