Gå til innhold

Turtips - Skogsveier, campsteder ol.


Rekis

Anbefalte innlegg

Hei!

Ny bruker her, dette er min første post! Jeg fikk endelig min egen Defender 90 i november 2019, og håpet på norgesferie med denne nå til sommeren (lenge før det ble pålagt :D).
Håper å få taktelt etterhvert på den for å kunne kjøre rundt og oppleve litt natur og fine camp-plasser med bilen som base. Hvor bedre enn på denne tråden for å høre om tips til fine skogsveier og potensielle camp-plasser?! Ønsker å campe i natur og ikke på folkefylte campingplasser.
Jeg og min frøken har nylig fått vårt første barn, så får ta det litt rolig og som det kommer til å begynne med, blir vel ikke de aller lengste turene før vesla er litt eldre.

Vi holder til i Lørenskog, er det noen som har gode tips til fine skogsveier eller andre interessante steder å ta Defenderen til i ok avstand herfra? 
Og om det er andre steder som BØR sees/kjøres tar jeg imot alle gode tips :)

Endret av Rekis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig hyggelig Reka;)

Velkommen til Lr.forum

 

Anbefaler på det sterkeste at du tar turen til Persgård Camping Ulvdal nå til helga. Med taktelt trenger du ikke tenke på noen ting, ta med deg drikke og noe grillmat kanskje, så er det bare å møte opp. 

Betaler littegrann til camping plassen når du drar det er alt. Her på dette treffet vil du garantert treffe mange av de som er ofte innom på forumet, og det er hyggelig å se noen av ansiktene bak Nick navnene.

Skal ikke se bort fra at jeg dukker opp selv, det er faktisk svært sannsynlig.

 

 

Mvh Brage 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...