Gå til innhold

Hovedlykter D2


arez

Anbefalte innlegg

Hadde tenkt å oppgradere Manuell Desperados med facelift lykter, men helsa ville det ikke slik. 

2 stk facelift lykter med plugger legges derfor ut for salg. 

Pyntelistene er Epson green og kontaktene fra donorbil er med slik at det blir litt enklere å spleise innpå bilens kabler. 

Priside 2000,- penger. 

Må ev hentes da jeg ikke er kjørbar om dagen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm… Det er av interesse. Er de i bra stand? Jeg har ei som er bra, og ei som begynner å bli matt, men har en teori om at det er lurt å bytte begge, så de er mest mulig like. Er litt usikker på om den matte kommer gjennom pkk uten tiltak. Nå er det mer, og viktigere ting, det henger på, i forhold til pkk, på bilen min, men lyktene må jo tas de og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De så jo bra ut. Pyntelistene er i feil farge, men det går det sikkert an å løse på en, eller annen måte. Vet du(noen) om de er mulig å bytte? Det ser kanskje litt tart ut med grønne lister på sølv bil.

 

Spørs om jeg ikke bør kjøre meg en tur i østerled en efta/kveld et passer for alle parter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de skal kunne skiftes. Misstenker at de er limt så med litt varme og mild vold burde det gå å skifte over.

Jeg er hjemme tror jeg  men send gjerne en pip i forkant så vet vi sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skumle greier, hvis en klæddsmed som meg skal utøve mild vold:lol:

 

Hvis det ser ut til å passe, litt tidlig, i morra efta, så hadde det passet meg ganske godt, da jeg trolig befinner på Ånestad når jeg avslutter arbeidsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...