Gå til innhold

RRC 1977 3 dørs 3,5L V8 EFI


Kasper HM

Anbefalte innlegg

Selger da grom bilen pga andre prosjekter som står i vente og fordi har litt andre ting som desverre må prioriteres.

Bilen er ikke EU godkjent men blr være en smal sak å få gjort! Det som trengs å gjøre som jeg veit om (uten mangel lapp) er gå over lys reparere lite rust hull bak pedaler, skifte fanger foran, skifte viftemotor medfølger både børster og brukt varmeapparat, skifte fôringer til radius armer foran.

Bilen har omtrent blitt brukt daglig frem til i høst, har for meg vært en trofast til tross for ett par problemer langs veien som selvfølgelig er utbedret.

 

Ja bilen har blitt kjørt i skogen av både meg og tidligere eiere men fungerer godt tiltross for det! Bilen er pen langt ifra men, langt ifra pen.

Noen skavanker er det på karosseriet som på pasaskjer dør og kanalen på pasaskjer siden.

 

Ramma finnes det ikke noe form for seriøs rust!!! Det som Evt er er noe overflate! Noen få steder.

Har Sveits opp ramma bak tanken pga en tidligere eier hadde fylt igjen sprekken med bygg skum.

 

 Bilen står på skilt, har klart å miste det ene så selges med ett.

 

Ymse deler som medfølger bilen.

-  Skyve ruter bak

- Forskjermer

- Ymse tepper i grått

- Varmeapparat 

-  Ledningsnett

- Lamper: hoved lamper, blinkelys lamper foran og bak

- Midtkonsoll om man vil skifte 

- Stikk aksler bak 10 splayns tilsvarende det som sitter pp bilen

-  Mellomaksler

- Orginale lydempere

- Nytt dachbord

 

Pris 25 000

 

Pm for info eller ring meg på 9478342syv

Mvh Kasper

 

 

 

 

EA532EC8-1493-4F4F-AF73-E3FD00A73554.jpeg

0BB0B783-D260-4D8C-A57F-4909D783637F.jpeg

Endret av Kasper HM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...