Gå til innhold

Hundegitter frå «LR-butikken». Billig og bra?


thamule

Anbefalte innlegg

Hei!
 

Rigger bilen for ferie og skal ha gitter for å laste høgt opp i bagasjerommet. 

 

Nokon som har prøvd dette frå LR butikken?: https://lrbutikken.no/index.php?id_product=1573&id_product_attribute=0&rewrite=hundegitter&controller=product

 

4190-large_default.jpg

Evt korleis det er mot Skruvat/bs sitt? https://www.skruvat.no/Lastegitter-Land-Rover-Discovery-3-4-P342378.aspx

artf40544_0.jpg

 

 

Endret av thamule
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et som ligner veldig på det fra lr-butikken. Kjøpte mitt brukt så vet ikke hvor det kommer fra.

Relativt enkelt å montere/demontere. Skrangler ikke.

Har ikke prøvd noen andre så hvordan det er mot øvrige vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det fra BS sitt. Funker helt fint. Monteres/demonteres på to minutter. Skrangler ikke.  Har ikke testet noe annet heller da. Eneste minuset er at det ikke kan vippes ned eller noe. Tungvint om man skal ha inn noe langt..(men nå har jeg bilen full av barneseter ellers kunne man bare lagt ned midtsetet..

Endret av Rune80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det fra Skruvat. Fungerer etter hensikten, men det er en hårfin grense på strammingen der hvor bøylene festes i åpningen til beltene. Litt for mye stramming så popper plastdekselet ut og hindrer beltet litt. Så skru til det sitter greit og stopp der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg gir bort vare bil vegg. Om den kan tilpasses. Blir jo seff noe tung da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...