Gå til innhold

Ulyd fra Motor - TDV6


Markus

Anbefalte innlegg

Har en Land Rover Discovery 3 V6 Diesel. Noen ganger som regel når jeg starter den opp som kommer det en fæl lyd fra motoren. Denne lyden kan forsvinne helt av seg selv eller hvis du skrur av bilen også på igjen, eller hvis du bare kjører med den. Den har ingen praktisk betydning så vidt jeg vet motoren fungerer som normalt og det kan ikke høres under kjøring. Lurte på om noen har hørt denne lyden, legger ved et lydklipp. Kan være et lager eller noe men synes det er rart at lyden kommer og går som det passer seg. Er også ulikt hvor ille lyden høres ut, ikke noe ogsi om motoren er kald eller varm så vidt jeg vet. Takker for svar.

Land Rover Discovery 3 - Motorlyd.m4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt tydelig noe som ligger borti noe, vifte el ett av reim hjulene.. Ville tatt av deksler og fått sett nedi der.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...