Gå til innhold

Verkstedressurser med peiling på P38?


Anbefalte innlegg

Hei LR-forumister:

Er det noen som vil tipse om kompetent og gjerne autorisert verksted, eller folk som tar på seg oppdrag med å skru P38 her i LR-miljøet (send eventuelt på PM, dersom det er tilbud) helst på indre østlandet/i Innlandet, og med vennlige priser? Vil jo gjerne bruke bilen på litt lengre turer i sommer, (på langkjøring bruker den jo nesten ikke bensin, heller!) uten å være veldig redd for havari og driftsstopp, særlig på grunn av filleting som kunne vært unngått ved at en ekspert sjekket litt forebyggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, gautes skrev:

Mange mekanikere løper dessverre i motsatt retning når du kommer.

:-D!! Jeg har forstått det, regner med at det må være noen i kategorien "eventyrlysten entusiast" som er målgruppen min her.. Men jeg har faktisk sett en håndfull eksemplarer av P38 på vegene lokalt de siste ukene, (-kanskje alle eierne har hatt korona-hjemmekontor?) så det er kanskje håp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt i startgropen på p38 selv og tror du bør lære deg mest mulig om bilen og kunne skru på den på egenhånd. Gjøre seg avhengig av andre med en P38 ville jeg unngått, noe som egentlig gjelder alle biler.. Men  fantastisk og kjøre er de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...