Gå til innhold

Markise til D2 ønskes


Porka

Anbefalte innlegg

Hei, 

 

er det noen som har en markise til salgs evt vet hvor det er greit og kjøpe ??

 

Har sett litt på den typen som trekkes ut på siden og bak på bil, gjerne med vegger.

 

eller andre forslag mottas med takk

 

Mvh. Yrjan 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte hos profftelt.no i fjor, fikk montert den først i år. Har også en kompis med samme, han kjøpte vegger (med gulv) i tillegg. Begge er fornøyde mtp pris, men en fra Arb eller Gordigear er av bedre kvalitet. Borrelåser, glidlåser og låsestenger passer bedre og tåler mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, profftelt ser ut til å være et bra alternativ. Sjekker opp

22 timer siden, iknutis skrev:

Jeg kjøpte hos profftelt.no i fjor, fikk montert den først i år. Har også en kompis med samme, han kjøpte vegger (med gulv) i tillegg. Begge er fornøyde mtp pris, men en fra Arb eller Gordigear er av bedre kvalitet. Borrelåser, glidlåser og låsestenger passer bedre og tåler mer.

 

Var i kontakt med profftelt nå, og de hadde ikke bilder av batwing med vegger, er det lov å spørre om du har et par bilder med vegger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Porka skrev:

Var i kontakt med profftelt nå, og de hadde ikke bilder av batwing med vegger, er det lov å spørre om du har et par bilder med vegger ;)

Jeg kjøpte ikke 270-graders, fordi jeg bor på nordvestlandet og må ha noe som tåler litt vind. Og den store markisen blir litt for sensitiv ift vindfang.
Men veggene går rakt ned fra markisen, festet med klips. Veggene er av god kvalitet, nesten bedre enn selve markisen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...