Gå til innhold

D2 hopper ut H gir


GuttormG

Anbefalte innlegg

For mye spill på aksling i transferkassa, bytte kobberlager og shimse opp på ny.. min erfaring fra LT95 er nok ikke så ulikt...

Får nok svar fra noen som kan transferkassa de bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, GuttormG skrev:

 

 

SWMBO har fortiden liten tillit til den svarte og mener omplassering eller avliving er et greit alternativ....

Bytt ut sambo, enklest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Gjentatte ganger i dag :-( 

Ser noenting galt, eneste jeg fant var at loddet i bakkant av transfer kassen var løst, tviler på om det betyr noe for dette.

 

 

Denne bolten har bevegelse i lengderetningen? Noen som har tips?

 

Screenshot_20200711-184732_Gallery.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justeringen på vaier er ikke ved spaken men der den er koblet på girkassa. Samme problem  med min,  justerete så Høyserien ble lagt ordentlig inn. Nå hopper den ut av lavserie  istedenfor.(tydligvis lite spillrom som riktig justering)

Du må desverre av med girkasse tunell for  å komme til justeringen. Test justering justeringen noen ganger før du skrur på tunellen igjen, (ellers ender du som meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm, godt tips. 

 

Svarte Helvete er pga sin dårlige oppførsel degradert og jobben som husstandens prlmære transportmiddel overtatt av en LandCruiser (for en bil!!). 

Det er litt som når en får en ung, ivrig jakthund og tar den med på jakt istedet for den gamle, trofaste hunden, en kjenner noe i samvittigheten.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ting tar tid, spesielt jobb tar uforholdsmessig mye av fritiden....

SH har stått i ro i 3 uker men ble i dag kjørt inn i garasjen. Jeg begynner med det enkel, er det nok olje på transferkassa. Nei, det gikk på 1 liter...

 

Ut på prøvetur nå straks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...