Gå til innhold

Seriebil uten tak. Trenger tips ang tildekking.


P.Morten

Anbefalte innlegg

Hva med canvas?  Da med dør og sidescreens (top av dør) på plass om det skulle både blåse og regne.

Lett å rulle opp bak og sider og kun ha canvas tak på ved pent vær., eller litt mer arbeid å ta alt av.

Komplette sett selges flere steder i UK.

 

Vedlagt eks fra min Serie 1.

20200509_111247.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Bjørnung skrev:

Hva med canvas?  Da med dør og sidescreens (top av dør) på plass om det skulle både blåse og regne.

Lett å rulle opp bak og sider og kun ha canvas tak på ved pent vær., eller litt mer arbeid å ta alt av.

Komplette sett selges flere steder i UK.

 

Vedlagt eks fra min Serie 1.

20200509_111247.jpg

Jeg har min serie 3 slik. Praktisk og enkelt .bare å rulle ned når regnet kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ender vel på full canvas til slutt ja. Veldig kult:-)  Når det er sagt så vil jeg helst bruke hadtop mesteparten av tiden å da føles det som sløs å bruke 10 000 kr på det. Men akkurat juni-august på Sørlandet er det fristende å ta av taket å legge ned frontruta:-) IslandRover bruker bare et fint trekk. Se bilde. Kanskje det er løsningen for noen mnd om sommeren...

8D353A28-ED70-44A1-ABB2-A1C3F5E7FFDF.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja det koster litt, tror jeg betalte rundt 10-12000 for mitt komplett inkl frakt. Sjekk litt rundt på nettet, er en del variasjoner på prisen som gjør at du kan spare noen kroner.

Og så må du ha en løsning for setebelte,  jeg kjøpte en bøyle som går bak setene, som er laget for å feste øvre feste for setebelte. Du ser den på et bilde lengre opp i denne tråden.

Endret av joran
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...