Gå til innhold

Takstativ ønskes leid/kjøpt


Anbefalte innlegg

Hei, denne sommeren tenkte jeg at jeg skulle teste ut taktelt. Jeg har fått reservert et telt som jeg skal leie to uker i august. Teltet monteres på to firkantprofiler. Er det noen som bor i området Oslo-Drammen (eller omegn) som kunne tenke seg å leie ut takstativet sitt de to ukene? Defenderen jeg har er en 110 td5 fra 2006. Thule 952-fester skal etter hva jeg forstår funke. Det kan også som et alternativ være aktuelt å kjøpe brukt om noen ønsker å selge. Men jeg trenger det egentlig bare til taktelt-testingen, så det beste for meg vil være å leie. Hilsen Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ikke ut som en dårlig deal! Men egentlig er det beste for meg å leie, så jeg tror jeg venter litt med å hoppe på tilbudet. Jeg har ikke så mye lagringsplass her jeg bor (leilighet) og dessuten som sagt strengt tatt ikke så mye bruk for stativ. Det kan selvsagt endre seg om jeg kjøper taktelt etter å ha fått testet ut i sommer. Men det spørs om jeg har de 25.000 kronene det koster å anskaffe et slikt... (Hvorfor i huleste er de SÅ mye dyrere enn vanlige telt..?!). Uansett, takk skal du ha for tilbudet. Da skal jeg vurdere dette om det ikke kommer noe leieforslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...