Gå til innhold

Rust innvendig Puma


E-Hammer

Anbefalte innlegg

Heisann.
Var av med litt paneler for inspeksjon i dag. Har stusset litt over hvorfor det ofte er fuktig i gulvet bak. Og ikke minst hvorfor det er så forbanna støvete og full av sand i vinduer osv.
Innså da at det var relativt greit med rust i "skjøten" mellom øvre og nedre del av karroseri, innside. Det er minimalt på utsiden.. Primært i hvert hjørne. I tillegg så har ene festet mitt under vinduet nesten rustet bort. 

Tips til å stoppe dette?

I tillegg oppdaget jeg at det er en åpning rett ut ca 15.cm fra bakre hjørne på den ene siden. Hva anbefale å bruke for å tette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke rust men heller aluminiumen som har reagert med stål og derfor går i oppløsning. Har fått noen små hull jeg også men helt nederst i bakre kant av hjulbue foran og i forkant av hjulbue bak. Det er der metallstagene festes på baksiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...