Gå til innhold

Defender 130 94 mod


svalbard

Anbefalte innlegg

lurer på hva en kan bet for en Afrika rigga bil 300 tdi momsa inn for 20 år siden vært lagra til nå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn prising blir litt som å stikke fingeren i jorda og spå om vindretningen , dessverre.

Men høres veldig spennende ut.

 

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne vært interessert i den hvis den er til salgs. 

Umulig å gjette på pris. Må nesten inspisere den grundig. 

Har motoren stått urørt i 20 år blir det jo spennende bare å skulle få den i gang. 

Regner med at det meste av foringer, pakninger, slanger og alt av bremser må byttes.

Kanskje musa har vært der og gnagd litt på ledninger også...

 

En annen ting... Er ikke enhver Defender utrustet for Afrika rett fra fabrikk? ;)

 

Jeg bor rett på andre siden av Mjøsa, og svipper gjerne over på feil side for en titt. :P

Mobil 9o5 5| 488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Stig skrev:

Jeg kunne vært interessert i den hvis den er til salgs. 

Umulig å gjette på pris. Må nesten inspisere den grundig. 

Har motoren stått urørt i 20 år blir det jo spennende bare å skulle få den i gang. 

Regner med at det meste av foringer, pakninger, slanger og alt av bremser må byttes.

Kanskje musa har vært der og gnagd litt på ledninger også...

 

En annen ting... Er ikke enhver Defender utrustet for Afrika rett fra fabrikk? ;)

 

Jeg bor rett på andre siden av Mjøsa, og svipper gjerne over på feil side for en titt. :P

Mobil 9o5 5| 488

Se der ja mer ekspertise i nabolaget :-) Kan mase på deg da om man lurer på noe Stig ???B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, KjellB skrev:

Se der ja mer ekspertise i nabolaget :-) Kan mase på deg da om man lurer på noe Stig ???B)

Jada, det er ikke den ting jeg kan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi ser mulig je treng et lett prosjekt sjøl ,,,,,var med en kompis å hente en Lincoln 76 mod i Egersund i går ståt i garage urørt i 19 år hadde med tralle men den som lå bak helt hjem med tom tralle var je ,,den starta momentant og med ny bensin og litt service kjørte den hjem for egen maskin uten feilslag 70 mil 

ja vinsjes opp på tralle ja:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok veldig glad i 200 og 300 je liker ikke td5 men smaken er som baken ingen er lik:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, svalbard skrev:

er nok veldig glad i 200 og 300 je liker ikke td5 men smaken er som baken ingen er lik:rolleyes:

Skal vi ikke få se bilder av herligheten ??? :rolleyes:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Pmuligheter neste uke henter den hjem uti uka bilder her inne står je nok over var litt for grom for det

Endret av svalbard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men gjekk i fella så det smalt men driver med jeep ja :)nr 4 snart på plass 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tror det har litt for mange prosjekt nå men bilder fås på mms ikke her men må ha tlfnr da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...